Aku

My photo
Serdang, Selangor
Aku pernah digelar bermacam-macam budak>> budak diploma,budak Ijazah,budak Phd, tapi aku bukan budak Master! Satu yang pasti>> Aku budak yang percaya, mimpi itu pasti~~ kan? hewhewhew nak tanya apa-apa ke? kat sinilah ye>> fsweety4_87@yahoo.com~ adios midoss...

22 Oct 2013

Malam hujan


Saat dingin ini..
waktu sepi ini..
ketika hujan ini..

otak aku masih ligat beroperasi,
mencari jawapan-jawapan yang tidak pernah aku temui..

jawapan tu..
sebenarnya ada dalam otak aku..
tapi macam biasalah, kalau hujan begini..

jawapan-jawapan tu..
tiba-tiba jadi hambar..
tidak memuaskan..

sudahnya,
otak aku harus diasah lagi..
demi menambah perasa kepada jawapan tadi..

tapi sampai sekarang,
jawapan tu masih tak ada rasa..
manis ke.. pahit ke.. masam ke..

entahla..

samada jawapan tu belum aku ketemukan,,
atau diri aku sendiri yang tengah tak ada rasa..

tapi aku pasti..
malam-malam macam ni..
aku mesti mahu cari jawapan..

Ahh cepatlah beredar..
malam hujan..

UPM serdang, 10.41p.m




      Dah nama pun malam.. Tak nampak apa-apa.. 




No comments:

Post a Comment